Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet wilt houden. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit kan door je annulering aan te melden als retour en het retourformulier in te vullen die is meegeleverd bij je bestelling. Na deze aanmelding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Het aanmelden van een retourpakket en uitprinten van een verzendlabel kan via deze link retour.shops-united.nl/ontherightfoot

Vergeet niet het retourformulier bij het retourpakket te voegen. 

Hieronder vind je tips om te besparen op de kosten van het terugsturen. 
Tip 1 Save the planet Voorkom onnodig transport, dat scheelt in je  
portemonnee en een ritje minder naar ons magazijn is beter voor het milieu.
Tip 2 Bestel slechts 1 maat | Onze Komrads vallen precies op maat dus je hoeft niet kleiner of groter te bestellen.
Tip 3 De cadeautjesmand | Als je iets hebt gekocht maar je krijgt spijt, dan is er  
misschien wel iemand anders die je er blij mee kunt maken als cadeautje voor bijvoorbeeld een verjaardag.

Je hebt na annulering 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na annulering teruggestort (mits de producten in goede orde zijn ontvangen). Stuur je een deel van de order terug dan krijg je alleen het aankoopbedrag van het betreffende artikel teruggestort. De kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,95 per pakket. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan On the right foot geretourneerd worden. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je je bestelling of een product terugsturen in verband met een klacht of garantie, kijk dan even op de pagina “Garantie en klachten”.

Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag.

Uitsluiting herroepingsrecht

Het is helaas niet mogelijk de volgende producten retour te sturen:

- De producten van Rhoeco | Geopende theeverpakkingen 

- De zepen van Zeeplokaal | Geopende verpakkingen of gebruikte zeep 

Deze website gebruikt cookies om je de beste shopervaring te bieden. Door de site te blijven gebruiken gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer weten
Akoord