Garantie & klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten
Natuurlijk doen we onze uiterste best en voelen wij ons verantwoordelijk om op tijd een goed product te leveren. Heb je een klacht of ben je niet tevreden over onze producten of service? Wij willen dat graag van je horen. We zullen er alles aan doen om het op te lossen. Je kunt een mail sturen naar info@ontherightfoot.nl of ons bellen of WhatsApp sturen op 06 42319029. Je krijgt dezelfde werkdag nog een reactie. Mochten we er echt samen niet uitkomen dan is het voor onze klanten mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Deze website gebruikt cookies om je de beste shopervaring te bieden. Door de site te blijven gebruiken gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer weten
Akoord